Where have I been?

Здравейте, Здравейте, Здравейте!

От доста време насам не съм писала в блога, но определено не от липса на интерес. Всеки ден чета публикациите на колежките  с чашата сутрешно кафе и мислено си правех списък за пазаруване на нова козметика.  Сигурна съм, че на всички ви е позната ситуацията с воденето на блог и пазаруването на козметика, която в един момент става прекалено много и някои от нещата не могат да дочакат да им дойде реда. Така стана и при мен, и затова си зададох за цел, да изхабя повечето продукти, които се бяха струпали на нощното ми шкафче (добре де- сандъче) преди да започна да пиша за нови продукти-. Ето и че времето дойде!
 С настъпването на есента реших, че е време да се замисля за по-сериозни кремове и лосиони за студените месеци и някои домашни СПА процедури.

Затова без повече увъртане- ето го и резултата от днешния haul:



Започвам от ляво на дясно:

7 дневна терапия за обновяване и регенериране на кожата от Balea- от доста време насам съм хвърлила око на тези ампулки, но ми се виждаха тежки за през лятото. От утре ще започна курса, който трае 7 дни и ще ви напиша в отделна публикация отзивите си.

Balea- почистваща маска с кал от мъртво море и овлажняваща маска с мед и бадемово мляко: отново продължавам с домашните терапии. Тези две маски (или по-скоро 4, защото всяка от тях съдържа по 2 дози) отново са от ДМ и смятам да ги използвам една след друга. Тоест- след дълбокото почистване следва дълбоко хидратиране. Очаквайте отделен пост и за тях.

Фон дьо тен Revlon Colorstay 180 Sand Beige- много съм доволна от този фон дьо тен, но тъй като имам предишния номер 150 Ivory, който в момента ми идва малко бял, се наложе да си взема този. Единственото, което не ми харесва, е че сериите за мазна и нормална кожа драстично се различават по цветове. Но повече за това- в бъдещата публикация.  
Забравих да спомена и тампончето за грим, което взех спонтанно, с цел- да проверя дали се нанася по- лесно ФДТ. Фирмата е Difero и цената е доста приемлива- 90 ст.

Следващите ми покупки са отното две минита или travel-size продукти на Alverde- Clear Gesichtstonic mit Heilerde и Klorane- демакиант с екстракт от синчец.
 Като цяло съм много доволна от тоника за лице, понеже е натурален и съдържа хума, която е дар небесен за смесената ми кожа.  Демакианта видях случайно до касите на една дрогерия и тъй-като нямах мини от този тип продукти реших да го пробвам. Очаквайте повече информация за него.

Последните два продукта са Интимен сапун на Билка с екстракт от млечна киселина и  билки  и дезодорант на Fa Sport Activ.  От скоро се заглеждам все повече и повече към родната козметика и днес реших да пробвам този продукт на Билка. Не съм сигурна, дали искате да четете публикация за интимен сапун, затова пишете в коментарите дали желаете да напиша отзиви.

Това беше от мен за днес. Очаквайте пълни ревюта на продуктите  както и ревюта на скоро пуснатите от Виши мостри на Idealia  и Sebium.


2 коментара:

  1. Здравей, аз съм ползвала ампулките на Балеа лятото и бях доста доволна от тях.
    Поздрави!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! :) Радвам се че са ти допаднали. След една седмица се надявам и при мен да има видими резултати. Поздрави!

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">