Маски за коса-Lorys

Здравейте!
Днес ще ви говоря за маските за коса на Lorys.
   


Използвам тези маски от няколко години насам и искам да ви споделя впечатленията си за тях. 
Марката е бразилска и се притежава от Shter Cosmetics. Маските се предлагат в големи пластмасови буркани  по 1 кг, на цена от 6 до 7 лева. Има различни видове за различните типове коса и различните нужди, но за жалост на нашия пазар не могат да се намерят всички разновидности.  Най-често съм срещала следните варианти:
-Маска с чесън- която всъщност няма аромат  на чесън- бледо лилава опаковка
-със серамиди-розова опаковка
-с плодови екстракти- розово-жълта опаковка
-с бамбук и кератин- зелена  опаковка
- с арганово масло-оранжево-жълта опаковка


И не на последно място, двете най-любими за мен- с двоен шоколад и шоколадов мус.- и двете са с кафява  опаковка
Всички маски имат много приятен аромат, който се задържа до няколко часа след употреба. Текстурата е нито прекалено течна, нито прекалено гъста, като цветовете варират според типа  на маската.

Като цяло съм изключително доволна от тези продукти, понеже правят моята и без това суха и бухнала коса гладка и лъскава. Тук е моментът да отбележа нещо за състава: имайте в предвид, че тези маски са на базата на силикони. Ако използвате продукти за коса със силикони, Lorys маските ще ви допаднат. Ако обаче се стремите да избягвате силиконите не бих ви ги препоръчала.
Използвам ги по няколко пъти в седмицата и определено виждам положителния резултат. Косата ми е по- мека, много по-лъскава и не се заплита и накъсва при сресване. А ароматът на двете ,,шоколадки” е направо божествен!  Марката предлага също и шампоани, балсами и балсами без отмиване, но тях съм ги виждала изключително рядко по нашите магазини.

     Маските на Lorys може да намерите в по-големите супермаркети като Лекси,Метро, Сани, както и в по-големите дрогерии като ДМ и Лили. Съотношението цена-количество-качество според мен е повече от чудесно, и със сигурност ще продължа да ги използвам.
Споделете вашият опит с марката- доволни ли сте или не от продуктите на Lorys ?



12 коментара:

  1. Аз също бях доволна от маските, минах през 2-3 опаковки. Проблема дойде когато спрях да ги използвам и косата ми стана отвратителна. Та затова сега не бих си взела отново.. :) Правят косата много красива, но по никакъв начин не помагат на косъма, а само прикриват проблемите му. Предпочитам домашните маски с масла ^^

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Аз съм ги използвала и преди и известно време ги бях спряла, но не видях някакви промени в състоянието на косата си. По принцип самият косъм не може да се подхрани Или поне частта извън скалпа. Маслата проникват в кожата на скалпа и по този начин стимулират фоликула. Косъмът извън кожата и мъртъв и на практика може само да се приглажда.
    Скоро планирам обширна публикация на тази тема и мисля, че ще ти допадне :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Със сигурност ще ми допадне!
      Иначе всеки си е индивидуален. Споделям какво съм забелязала при мен с моята метла :D В интерес на истината, дори мъртъв косъм се промени значително след като започнах да го третирам редовно с маски от масла. :)))

      Delete
    2. Би ли споделила какви масла използваш? :)

      Delete
    3. Разбира се ^^ Използвам бадемово масло на Икаров, стимулант за растеж на косата на Икаров и зехтин. След това косата в пликче и седя няколко часа или преспивам. След баня слагам няколко капки от маслата на Макадамия (но само когато съм си в Пловдив, оставила съм ги там :D ).

      Delete
    4. Трябва обаче да добавя, че косата ми е обезцветявана, следователно в краищата стана адски суха. Предполагам че е жадна и попива повече отколкото би попила здрава коса. Това обаче са си някакви мои предположения, кой знае вярни ли са, не са ли. :D

      Delete
    5. От доста време се чудя точно на стимуланта и маслата на Макадамия :D Мисля да ги пробвам в скоро време.

      Delete
    6. Пробвай ги, заслужават си. Маслата на Макадамия ги взех преди няколко месеца, 30мл опаковка уж за проба, а още имам поне 1/3та от шишенцето. Страхотно икономични са, но и не трябва да се прекалява по принцип, защото ако си с по-тънка коса като мен, може да я утежни. ^^

      Delete
  4. какво ще кажете за тестването в/у животни на тия маски?

    ReplyDelete
  5. Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ReplyDelete
  6. Как мога да поръчам?

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">