{TAG} За мен:

Айде и аз да се включа в този интересен таг. :)


Кръстен ли си на някого?
-Да, на баба ми Надежда.


Кога плака последно?

- Нямам точен спомен. Май беше на една статия от PETA за слоновете. Винаги ме разстройват новини или клипчета, показващи насилие над животни.


Имаш ли деца?

-Още ми  е доста рано.


Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?

- Аз съм доста странен човек и на сигурно първо ще се опозная предпазливо, преди да стана приятел със себе си. Смея да твърдя, че съм изключително честна с приятелите си, което понякога е нож с две остриета.


Имаш ли някакви guilty pleasures?

- ASMR videos. И преди да си помислите нещо друго ето малко информация по въпроса :)  


Обичаш ли да пишеш на ръка?
-Не особено. Почерка ми винаги излиза различен и понякога си го харесвам, друг път не мога да го разчета. Предпочитам клавиатурата.


Коя ти е любимата зърнена закуска?
-Nesquick още от дете. :D  С мляко, без мляко винаги го унищожавам за отрицателно време.


Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
- Съчетанието на дрехите им.


Какъв цвят са очите ти?
-Синьо-зелени. Променят си цвета спрямо дрехите и външната светлина. Понякога стават и сиви.


Страшни филми или щастлив край?
- И двете, в зависимост от настроението.


Любим сериал?
-Two and a half men; The Simpsons; The IT cword и не знам дали се брой  българския Аламинут.


Зима или лято?
-Определено лято!


Прегръдки или целувки?
- И двете по много.



Специален талант?
-Дарба за езици и гъвкави стави. Доста нелогична комбинация, знам. 


Къде си роден?
-Пловдив. По ирония на съдбата в същата болница, където сега се обучавам :D



Хобита?
-Танци, fanfiction, козметика естествено и блога.



Имаш ли домашен любимец?
-О, даже са два. Ето малките съкровища :)





Любим филм?
- The Avengers, Iron Man, Captain America и като цяло всичко на Marvel.


Какъв цвят е колата ти?
-Тъмно синьо с бял подвижен покрив. Джип е.



Какъв искаш да станеш като пораснеш?
-По мъдра версия на себе си.



Всеки  да се чувства тагнат  :)





2 коментара:

  1. Хи хи! И аз гледам ASMR videos. Но пък не се чувствам виновна за това. Вечер в леглото си ме успокояват прекрасно и заспивам за отрицателно време. Мислех, че в Бг все още не е така разпространена тази нова мода и се опитах да обясня, какво е чувството при АСМР: http://chebisheva.blogspot.com/2014/05/blog-post.html Но явно и тук започват да придобиват слава. Е, все още си нямаме човек, който да снима такива... Дали някой ще се престраши скоро?...
    Поздрави! Чудесен пост!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз ги открих наскоро и са супер за приспиване :D Наистина ще е интересно ако се намери някой у нас, който да ги прави :)

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">