Alverde Meeresalge Waschgel- гел за лице с водорасли

Ако сте чели предишната ми публикация за измивния гел на Balea, знаете колко доволна останах от него. След като свържи, реших да пробвам друг продукт от собствените марки на ДМ и се спрях на гела с водорасли на Alverde. Може да ставам банална с тази марка, но истината е, че не мога да й се наситя. Страхотни био-продукти на ниски цени- какво повече му трябва на блогъра?


След двуседмичен тест ето и отзивите ми за този продукт:


Опаковката е стандартна туба с добре затварящо се капаче. Вместимост- 150 мл.






Консистенцията е малко по-течлива от този на Balea, но не прекалено. Разпенването тук е по-слабо поради липсата на сулфати в състава, но въпреки това мисля че се пени достатъчно за гел. Успява да почисти грим и спирала, но с водоустойчивата се затруднява. Затова когато съм с такава първо минавам с тампон мицеларна вода и после оставям гелът да свърши започнатото.


Ароматът е единственото нещо, което не ми допада особено. Доста силно долавям спирт, примесен с водорасли може би? Ако трябва да съм честна ми напомня на ракия с водорасли J








Готова съм да преглътна този недостатък за сметка на ефекта и страхотния състав.
Глицерина неутрализира изсушаващия ефект от алкохола и след употреба кожата ми не е опъната. Сулфатите са заместени с Coco Glucoside- деритив на кокоса със същото действие, но натурален. В състава на 3 места срещам водорасли, в комбинация с морска вода, което може само да ме радва. Винаги съм била фенка на ефекта, който мърската вода оказва върху кожата ми.



Като цяло мога да препоръчам този гел на всички фенове на био-козметиката, както и тези, които искат продукт, които едновременно да почиства и щади кожата им. Цената също беше приемливо ниска: 4-5 лв. Гелът е част от постоянния асортимент на Alverde  и може да го намерите в долната част на стелажите им.

0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">