Impala Longlasting Waterproof foundation

Здравейте! :)

От много време искам да ви похваля един чудесен фон дьо тен, който има постоянна място в козметичния ми арсенал.

Става въпрос за Фон дьо тена на Impala, версията за нормален тип кожа.



Не знам защо но този продукт не е много популярен, а малкото мнения които има са базирани на ниската му цена и негативни.
Затова реших да напиша едно честно ревю за продукта.
Използвам този фон дьо тен от 3 години (на 20 съм), имам смесен тип кожа - суха на бузите и мазна Т-зона. 
Да ви кажа честно, този ФДТ наистина ми харесва. Има богата цветова гама с различни подтонове и успях да намеря не един, а цели 2 цвята които пасват отлично на кожата ми през лятото и зимата. За сравнение- лятото доста почернявам :D






Самата консистенция е леко гъста, с лек едва доловим аромат. Нанася се лесно както с пръсти, така и с четка, макар че на мен ми и по-лесно с пръсти.
 Слива се добре с цвета на кожата.  Това което ми харесва, е че съдържа колаген и витамин Е, които са полезни за кожата. Формулата е на водно-маслена основа, което според мен спомага за нанасянето. Не попива прекалено бързо и дава възможност за добра и прецизна работа.






Самата марка се произвежда във Германия, но е българска по произход. Поне така пише в сайта им:

http://impalaonline.com/

Като дълготрайност при мен стой от сутринта до 6 -7 следобед, без да го фиксирам с пудра.


















Наскоро фирмата пуснаха на пазара и версия за смесена и мазна кожа в удобна опаковка с тубичка, но цветовете леко се разминават, така че не залагайте само на номерата.

Покривността е средна, но може да достигне и пълна, при напластяване. Това което ми харесва, е че не се окислява от въздуха и не придобива онзи специфичен оранжев нюанс...

Като цяло този ФДТ много ми харесва и ще продължа да го купувам.
А също тук е момента да отбележа и още един плюс, който обаче не съм сигурна дали важи при всички- когато използвам този продукт забелязвам че кожата ми след измиване не е замърсена и със запушени пори. Даже напротив- имам по- малко комедони. Предполагам, че това се дължи на формулата му, която действа като предпазен слой срещу замърсения 
въздух, но в никакъв случай не предизвиква ефекта ,,маска,,

Това беше от мен, надявам се ревюто да ви е харесало :)



5 коментара:

  1. Да се включа с коментар за фон дьо тена. Аз съм на 18 и това беше първия фон дьо тен, който пробвах преди 2-3 години. От тогава си го използвам постоянно - купувам и други, но той винаги присъства в избора ми. Аз лично нямам никакви оплаквания от него и мога да кажа, че също нямам проблем с намирането на подходящ цвят за кожата ми. А голям плюс е цената му, която за разлика от тази на други фон дьо тени, които харесвам е доста по-ниска и достъпна.

    ReplyDelete
  2. Така е :) Радвам се ,че има хора които не поставят рекламите и цената на даден продукт пред качеството му. Поздрави! :)

    ReplyDelete
  3. това също беше моят първи фон дьо тен. Но някакси не успях да привикна да нося и сега го ползвам само за покритие на пъпки и тем подобни.
    Поздрави :)
    http://girlstemptation.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина си е малко тежък, но за специални случаи ме спасява когато знам, че ще има снимки. :)

      Delete
  4. Здравейте, как да определя като цвят Импала номер 3???

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">