*Всекидневният ми грим*

Здравейте!
 За днес съм ви приготвила една малко по-различна публикация.
Вдъхновена от много клипчета в Youtube за ежедневния грим и целият процес на този  рутинен ритуал, реших и аз да направя бегъл опит да ви представя своя ежедневен грим.  Ето го и него:

 Лице: Винаги преди полагането на какъвто и да била грим измивам лицето си с пяната на Нивеа за суха и чувствителна кожа.
Наистина добър измиващ продукт, който не изсушава и почиства добре. 

След това използвам домашен тоник с розова вода и масло от чаено дърво.



Последната стъпка от подхранването на лицето е лекият дневен крем. Използвам този на Balea  от серията Soft und Care за мазна и смесена кожа. Попива доста бързо и има много добър матиращ ефект.

Сега да преминем към декоративната козметика: 


За лицето си използвам ФДТ на Impala от който съм изключително доволна! Не запушва порите и издръжливостта е завидна. През лятото използвам номер 3, , но през зимата съм малко по- бледа и се налага да смесвам Номер 2 и Номер 3.

За коректор използвам този на Oriflame с екстракт от чаено дърво и розмарин. Супер доволна съм от него, справя се отлично с прикриването и пресушаването на малки пъпчици.


За очи използвам само три продукта:


Спиралата на Golden Rose Maxim Eyes, която за цената си е чудесна и според мен не отстъпва на мейбълинските.
Обичам ,, Pin-Up" визията, но в по- омекотен вариант, затова нанасям очна линия като издължавам в леко котешко око. За целта използвам очната линия на Golden Rose с твърд писец. Не мръдва през целия ден!
По долната водна линия нанасям т. н. Kajal на Oriflame за очертаване на окото. Тук тряба да отбележа, че той е много мек и се нанася безпроблемно. Също така е доста издръжлив. Определено ще се купува отново!


Устни:

Понеже не нося често червило, обичам да използвам балсами с лек цвят. В случая съм предоволна от този на Нивеа  Fruity Shine Cherry. Дава лек червен цвят и едновременно подхранва и защитава устните през зимата.

Ето използваните продукти и финалният резултат:



Тук ще добавя и връзки с ревюта към някои от използваните продукти:






Надявам се публикацията да ви е харесала. :) Приятен ден от мен!







2 коментара:

  1. Много готин блог !! Голяма си сладурана:)))) Следвам те и аз .

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">