Продукти които няма да повторя

По принцип публикации от този тип не се приемат особено положително, но според мен те са важна част от всеки един блог. Като блогърки вярвам, че нашата задача включва и показването на не толкова сполучливи продукти, а не само хваленето на добри продукти.
Пиша тази статия от свой личен опит с ясното съзнание, че макар тези продукти да не са ми допаднали, това не пречи да се харесат на някоя от вас. Всеки човек е различен, с различни предпочитания и изисквания. Затова ще се опитам накратко да представя всеки един продукт, като се опитам да дам скромно предложение за подобряването му. 
  Да започваме!

На първо място застава кремът за ръце от серията Greenline на Aroma.  Като цяло съм фен на българските продукти и имам душ гел от тази серия, който много ми харесва, но този крем е просто едно голямо НЕ за мен.  Текстурата е прекалено водниста и се разтича при размазване, което е учудващо като се има предвид, че попива изключително бавно и оставя неприятен филм върху кожата.  Ако се подобри самата формула с цел по бързото й попиване бих го пробвала отново.












Ред  е на рол он за пъпки от серията SOS на Eveline.  Какво не ми хареса в този продукт? Ами откъде да започна. Металното топче на върха на тубичката е много добра идея, но за жалост с ужасно изпълнение. Още на първото използване се запуши и беше невъзможно да изкарам продукт от нея. Трябваше да я махна и да се чудя с какво да вадя гела от вътрешността на тясната тубичка. Е  опитах няколко пъти и установих, че освен приятния аромат този продукт не върши абсолютно никаква работа. Нито изсушава, нито успокоявар нищо.  Определено няма да повторя!



Следващите два продукта са коректори.
 Първият вече е спрян от производство и е на немската марка Alverde. Тези които четат блога ми редовно знаят, че съм фен на тази марка и съм останала доволна от доста продукти като сенките за очи и червилата им  -       -. Но този коректор просто ме изуми. На теория трите различни цвята трябва да прикриват отделни несъвършенства по лицето като зачервявания, тъмни и кръгове и подобни. На практика 5 минути бърках в кутийката с какво ли не, включително с четка и пръст и не успях да взема достатъчно продукт. Малкото количество, което се полепи по пръста ми отказа да запази какъвто и да било цвят като се опитах да го разнеса и просто изчезна...
Резултат- самоизчезващ коректор.




Вторият продукт от този тип е на марката Impala  и за жалост е в другата крайност. Може да кажете, че съм прекалено взискателна, но това чудо има консистенцията на гипс! Не се шегувам. Секунди след като бъде изваден апликатора от тубичката продукта засъхва по него и е невъзможно да се нанесе. Опитах няколко пъти и накрая се отказах. Като цяло този продукт има бъдеще ако консистенцията му бъде променена, без да се отнема от пигментацията , която е много добра.



Надявам се тази статия да не бъде приета негативно от читателите. Изказвам своето лично мнение спрямо тези продукти, но това не бива да ви бъде единствен еталон. Пробвайте! Откривайте! Всеки прави грешки, а за нас блогърките тези грешки са добро вдъхновение за статии като тази. J




3 коментара:

  1. Към отрицателното мнение за кремовете на Арома от серията Greenline бих добавила и доста химически аромат.Аз имах този с череша, но отиде в коша.А душ-геловете и лосионите са толкова хубави :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Душ геловете наистина са много хубави. Особено този с банан и ягода.

      Delete
  2. Аз съм мн. доволна от продукта МАСКА АНТИ СТРЕС /удудващо ефективен за цената си/, но....странно че Арома са я спряли от магазинната мрежа....

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">