На пазар в ДМ

Започвам тази публикация с един нов haul и всъщност той е причината да започна да пиша отново в блога. Не смятам да пиша отделен пост защо не бях активна през последните няколко месеца просто защото причината е изключително проста- не си бях взимала нищо ново.
Да, правилно прочетохте- не съм била на козметичен пазар от Май миналата година! 

Същевременно се бях затрупала с адски много продукти които ме чакаха да ги изразходя, а това както всички знаем е бавна работа.  След няколко месеца интензивно изхабяване и една доста обширна чистка, на козметичното ми шкафче се отвори място и това доведе до логичното ходене в ДМ. 

Ето го и резултата:




  •    Гел пяна за бръснене с аромат на боровинки от Balea
  •    Лек хидратиращ крем от серията с водорасли за мазна и смесена кожа на Alverde
  •    Измивният гел от същата серия
  •     Маска зоната под очите с колаген от Purederm
  •    Тампони за премахване на грим от Ebelin



Гел пяната за на Balea беше доста обмисляна от мен покупка защото не останах никак доволна от друга една пяна от натуралната им серия. В крайна сметка се радвам, че се престраших,  понеже от пръв опит доста ми харесва.  Лесно се разнася и има адски вкусен аромат на плодов йогурт.
Цена: 3.99

Хидратиращия крем на Alverde от доста време чака да дойде при мен и ето че му дойде и времето. Текстурата му според опаковката е на гел/крем и обещава бързо попиване и 24 часова хидратация на мазната и смесена кожа. Не съм сигурна дали тези обещания ще бъдат изпълнени на 100% но останалите продукти от серията не са ме разочаровали. 
Цена: 6.29



Измивният гел с водорасли е мой стар любимец и даже съм писала подробно ревю за него което може да намерите ТУК.
Цена:  4.89

Маската за околоочния контур на Purederm  е повторна за мен покупка, при това много сполучлива. Самия продукт представлява отделни мини-маски с форма на месечина, плътно напоени с подхранващи вещвства като Зелен Чай, Витамин Е и тропически плодове. Най-лзбимото ми нещо в нея е цената й- 30 мини маски струват само 3.45, което е в пъти по-евтино от конкурентните продукти от този тип.  Също така пликчето е със ziplock механизъм и след отваряне може да сте спокойни, че няма да изсъхнат.

И на последно място един не толкова впечатляващ продукт, който обаче ме изненада приятно. Тампончета за премахване на грим от Ebelin. Това което всъщност ме накра да ги купя беше размерът им- около 2 пъти по-големи са от обикновените тампончета и успявам да мина цялото си лице само с едно от тях. Също така са супер мекички!
Цена за 30 броя:  1.89



0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">