Очна линия Golden Rose Dipliner

Дам, прочетохте заглавието правилно. Днес ще ви разкажа накратко за очната линия на Golden Rose –Dipliner, която присъства на нашия пазар от години. Въпреки това някак си все бива подминавана и не толкова хвалена, предполагам заради ниската си цена.
Е днес аз ще ви запозная по-отблизо с нея защото определено Дам, прочетохте заглавието правилно. Днес ще ви разкажа накратко за очната линия на Golden Rose –Dipliner, която присъства на нашия пазар от години. Въпреки това някак си все бива подминавана и не толкова хвалена, предполагам заради ниската си цена.
Е днес аз ще ви запозная по-отблизо с нея защото определено има с какво да ви изненада!



Опаковката е много елегантна и същевременно устойчива. От Golden Rose смениха дизайна преди няколко години, но цялата разлика се състои в промяната на цвета от сребърен към златист.  Не знам защо, но дори картонената опаковка ми харесва.. златна, с гравирани букви и логото на марката. Просто изглежда луксозно.

Четката ми стана любима именно заради формата си тип фулмастер. Ааа, веднага ще си кажете вие, това е като онези писалки, дето уж много фино пишат но нищо не пускат. Нищо подобно- писеца е твърд и с първото топване изважда точното количество продукт, без стичане и без изсъхване. А самата форма според мен е много подходяща за начинаещи, понеже дава известна стабилност на ръката и по-лесно линията ви ще стане права.







Формулата е това което ме кара да си купувам тази очна линия отново и отново и даже да имам по 1 в резерв J Това за мен е перфектната очна линия- наситено черно с полу-матов завършек. Изсъхва за секунди и много трудно се размазва. Пробвала съм я и в дъжд и в слънце, и дори за 12 часа в университета- няма мърдане! Когато стане време да я свалям изглежда точно както когато съм я нанесла.




Мисля, че за цената си от 3 лева  Golden Rose  Dipliner е едно невероятно добро попадение както за начинаещи, така и за по-опитните гримьори. J










0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">