Sleek Ultra Mattes V2 палитра

Днес ще ви запозная с още един член от семейството на Sleek: палитрата Ultra Matt V2.
Това е по- тъмната сестра на ярката Ultra Matte V1, която направо прелива от искрящи и весели цветове.


V2  от своя страна е по-тъмна, мистериозна и готическа. Цветовете предлагат множество съчетания за вечерен и опушен грим, а в моите ръце- и за някои по-щур Halloween Look J
Цветовете са 12 на брой и типично за Sleek носят доста интересни имена:





Orbit- петролено синьо
Ink-  мастилено синьо
Highness- кралско наситено лилаво
Noir- черен мат
Dune- пясъчно екрю
Pillow Talk- бял мат
Thunder- средно тъмно сиво
Maple- с цвят като едноименния сироп
Flesh- малко по-топъл вариант на Dune
Paper Bag- дървесно кафяво
Villian-тъмно кафяво с винен оттенък
Fern- прелестно горско зелено





Нюансите са изцяло матови, както подсказва и името на палитрата. Адски наситени и лесни за преливане. Това е основното нещо което обичам в палитрите на Sleek. Като трайност бих казала доста добра: с база 7-8 часа без да си събират в сгъвката.

Опаковката е малка и доста sleek  J 

Има голямо огледало от вътрешната страна, което е адски удобно и често го използвам пред настолното ми. Апликаторът не ми допада и го заместих с четка.

Цената на палитрата е 23 лв от сайта на Ели MakeupButHow. Благодарение на нея открих тази марка и съм й адски благодарна. Обслужването е бързо и без никакви проблеми. Доставката е с Еконт и излиза доста по-евтино ако поръчате от официалния сайт на марката.
Малкото ми семейство на Sleek постоянно се разраства и  очаквайте запознанство с най-новият му член съвсем скоро.


6 коментара:

  1. Йееее, днес цял ден ми излизат някакви красоти на Sleek. Цветовете май не са моите като цяло, но двете зелени са прекрасни!

    ReplyDelete
  2. Хах, днеска май всички сме на вълна Sleek :) Гледах я и тази палитра, но цветовете определено не са за мен.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз много си падам по матови цветове и винаги като видя подобни се втурвам да купувам :D :D

      Delete
  3. Този зелен цвят долу вдясно ми грабна окото :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много е красив :) Наситено горско зелено...

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">