Balea Enzyme Peeling Mask

Здравейте!   Днес ще си говорим за ексфолирането и пилинга.
Разликата между двата процеса е основно в използвания продукт, но ефекта е един и същ.
При ексфолирането имаме ексфолиант с твърди частички, чиято цел е механично да отстрани мъртвите епидермални клетки. За жалост този вид процедура не е за всеки и не всички типове кожа я понасят по еднакъв начин. Ексфолиантите се препоръчват за смесена и мазна кожа, а някои по-нежни видове- и за нормална.  Но какво да използват жените с чувствителна и суха кожа?  Тук на помощ идват химическите пилинги.  Те могат да бъдат професионални химически- (с резултат като след химическо изгаряне) и по- леки за домашна употреба.


Представител от вторите е пилинг маската на Balea  с ензими.  Ефекта на пилинга се получава от чрез растителните ензими, които нежно излющват горния слой мъртви клетки, без да причиняват вреда на кожата под тях.
Това е втората ми опаковка от тозе продукт и определено смятам да го потретя в бъдеще. Консистенцията е лека като на крем, лесна за нанасяне и за отмиване.  Аромата е много лек и ненатрапчив на някакви цветя, но не мога да определя точно.
А ефекта…. Ех ефекта е страхотен! След като използвам тази маска кожата ми е видимо освежена и обновена като след спа процедура.  Забелязва се и ефекта след премахването на мъртвия слой епителни клетки. Тена е по- избистрен и свеж.







Само трябва да обърнете внимание колко време я оставяте да действа на лицето
.На опаковката пише не повече от 10 минути, но аз съм пробвала максимум до 15. Тъй като в състава все пак има ензими не бива да се заседявате дълго с нея, за да не се получи прегаряне на епидермиса.  След употреба се забелязва леко зачервяване на лицето, но това е напълно нормално и изчезва за 20 минути.


Горещо препоръчвам тази пилинг маска на момичетата с чувствителна и суха кожа, както и на тези които искат малко почивка от грубите ексфолианти. Цената по спомен беше около 5 лв и може да я намерите  в магазините на ДМ като част от постоянния им асортимент.




Споделете и вашия опит с ензимния пилинг и кой от двата типа ексфолиране предпочитате J

7 коментара:

  1. Много полезен пост, благодаря!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се,че съм била полезна :)

      Delete
  2. Изглежда доста добре!

    ReplyDelete
  3. Аз също съм мн. доволна от продукта /удудващо ефективен за цената си, но....странно че Арома са я спряли от магазинната мрежа....

    ReplyDelete
  4. Извинете ме Исках да напиша за друг продукт. Анти стрес маската на Арома. За нея е коментара ми.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Няма нищо :) не съм пробвала маската на Арома, мисля че Montagne Jeunesse (вече са с друго име "7th Heaven") имат подобни успокояващи маски с екстракт от плодове.

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">