Лентички за нос Purederm

Здравейте! Съжалявам, че напоследък не съм много активна, но бях в сесия и изпитите ме натискаха. Сега като съм по-свободна ще пиша по честичко :)
За днес съм ви подготвила едно ревю на лентичките за нос на Purederm

Това са лентички предназначени за премахване на черни точки от носа, челото и брадичката. Въпреки това аз ги използвам и на бузите и там се справят отлично!

Кутията съдържа 6 лепенки за еднократна употреба и е на цена : 4,50лв




За да бъдат най-ефективни е добре лепенките да се използват веднага след баня. Тогава порите са отворени и премахването на комедоните е значително по-лесно. (А за тези от вас, които като мен обичат да гледат как мъничките гадорийки се събират по листчето, след баня е направо пълно с тях :D)

Така, да преминем съм начина на употреба:
След като излезете от банята подсушете лицето си с кърпа и след това намокрете зоната на която ще поставите лепенката. Тук е важно да отбележа, че кожата не трябва да е подгизнала от вода, защото тогава лепенките не се залепят добре. Също така не трябва и да е прекалено суха. Най- добрият вариант е да намокрите ръка и да минете с нея по кожата.

След това залепяте лепенката с лъскавата страна надолу и изглаждате повърхността, за да залепне хубаво.

На кутията пише да се оставят да действат около 10-15 мин. но най- добре е вие сами да прецените. Лепенката постепенно изсъхва и се втвърдява, когато я  усетите суха и твърда върху кожата е готова за махане.
Така, тук идва неприятната част: отлепянето не е особено приятно, но не е и болезнено. Трябва лепенката да се отлепи бавно по посока, обратна на залепването й.
Един съвет: ако искате да се разсейвате от неприятното чувство на опъване, отлепвайте я пред огледалото и наблюдавайте как мъничките гадорийки излизат от кожата :D

За финал: почистете кожата с тоник или лосион защото може да останат остатъци от лепилото.

Като цяло съм много доволна от този лепенки. Справят се по-добре от тези на Balea, и като цени са равни.

Ето и снимка на описанието на кутията, както и съдържанието


Надявам се ревюто да ви е било полезно и интересно! :)



8 коментара:

  1. Бях ползвала много отдавна такива лентички, вече не помня на коя марка,но не бях очарована.Ще пробвам тези в най-скоро време :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Доколкото съм виждала у нас се предлагат тези, на Балеа, на Нивеа и на Victoria.

      Delete
  2. А от къде си ги взела тези лентички?

    ReplyDelete
  3. Изпробвах на Essence лепенките и много ми харесаха, обаче като повторих за съжаление изобщо не премахнаха гадостите, а цялото лепило остана на носа ми, прекалено са изсъхнали под светлината на щендера ли, не мог ада си го обясня

    ReplyDelete
    Replies
    1. И на мен тези на Essence не ми допаднаха. Не знам какво лепило използват, но половината остава по кожата. Много неприятно.

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">