Perfect S 32

Здравейте момичета!

   Днес съм ви приготвила едно ревю на Perfect S 32.   Докато си разглеждах лаковете в магазина, това сладурче ми грабна окото и просто нямаше как да не изляза с него.

Самият цвят не е много подходящ за лятото, но съм сигурна че зимата ще предизвика истински фурор.
Самият лак представлява червена основа, наподобяваща желе,  множество частици червен ситен брокат. Първоначално в магазина помислих че броката има червени и златисти отблясъци, но след по внимателно вглеждане видях, че са само червени. Въпреки това цветът е невероятен!

Ето тук е нанесен на 1 слой без база и топ отгоре:


Два слоя:


И три слоя:

Според мен това лакче разкрива пълната си красота на 3 слоя. Тъй като е брокатен предполагам че свалянето му ще е по трудно, но метода с ,,памучните пашкулчета" ще свърши работа.

Perfect S 32 много ми напомня на China Glaze Ruby Pumps. Той е със същата червена желообразна база и червен брокат, но тъй като все още не ми и попадал на живо, мога да правя сравнение само на базата на снимки.
 Определено мога да кажа че това е един от новите ми любимци!




0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">